Кейс групи компаній «Global Ocean Link»

«Хмарна АТС» на понад 150 номерів та в єдину телекоммережу об’єднано 6 компаній холдингу

ІСТОРІЯ ПІДКЛЮЧЕННЯ: «Global Ocean Link» було створено в 2009 року. З того часу компанія швидко розвивалася, розширюючи перелік послуг, які пропонуються клієнту. Так, до морських перевезень додалися автомобільні.

Також компанія розпочала організовувати зберігання товарів замовників на складах, в тому числі з низьким температурним режимом для особливих вантажів. 

Як результат, клієнту було необхідно побудувати єдину телефонну мережу між філіями холдингу, в тому числі територіально віддаленими. Це б спростило роботу співробітникам, а також допомогло скоротити інвестиції в підтримку існуючої мережі та закупівлю нового обладнання.

Укртелеком запропонував компанії підключити «Хмарну АТС», яка безпосередньо вирішує ці питання. Вже в жовтні 2015 року всі підрозділи «Global Ocean Link» перейшли на нову послугу. 

За словами представників компанії всі завдання, а саме: єдина мережа, внутрішня нумерація, безкоштовний внутрішній зв’язок, можливість контролю дзвінків в тому числі міжнародних та на мобільна оператори було вирішено після підключення «Хмарної АТС».

Звичайно, за два роки користування послугою виникали різні ситуації, але фахівці оператора оперативно відновлювали її надання, тож наразі відгуки щодо «Хмарної АТС» лише позитивні. 

Коротко про замовника послуг: «Global Ocean Link» є членом асоціації УкрЗовнішТранс, а також FIATA (міжнародна організація, що об’єднує екпедиторські компанії в 150-ти країнах світу). Компанія здійснює морський фрахт, автомобільні, залізничні та авіаперевезення, експедирування, організовує складську та термінальну обробку, страхування та сюрвей, митне оформлення тощо. 

Останні кейси