Залишатися на зв’язку

Переадресація вхідних викликів, які надходять на стаціонарний телефон, значно спрощує роботу бізнесу і допомагає завжди залишатися на зв’язку. Переадресацію дзвінків можна замовити на місцеві або міжміські фіксовані чи мобільні номери. Скористатися цією послугою за технічної можливості АТС, яка обслуговує номери телефонів абонента, можуть бізнес-користувачі у Києві та інших містах країни (у деяких населених пунктах послуга може бути недоступною).

Щоб перевірити технічну можливість встановлення переадресації та отримати необхідні консультації, клієнту потрібно звернутися до свого менеджера.

Довідка для юридичних осіб: 0 800 506 801 (дзвінки безкоштовні з номерів українських операторів).



Останні новини

Залишатися на зв’язку

Укртелеком визнано Компанією року в області фіксованого зв’язку

За підсумками «Telecom Awards 2019» ПАТ «Укртелеком» визнано «Компанією року в області фіксованого зв’язку» в категорії «крупний бізнес», а експертом року став Віктор Каток, головний радник з питань науково-технічної політики Укртелекому, представник України в Міжнародному союзі електрозв’язку 

Детальніше