Увага!

Враховуючи вимоги постанови Кабінету міністрів України від 11 березня 2020 року №211, з метою запобігання поширенню захворювання COVID-19, піклуючись про здоров’я абонентів і працівників компанії, з 18 березня 2020 року тимчасово припинено фізичний прийом абонентів у всіх Центрах обслуговування.

У разі виникнення питань щодо послуг, їх можна вирішити не виходячи з дому, наступними зручними способами:

  1. 1. гаряча лінія 0 800 506 801, працює цілодобово (дзвінки безкоштовні з мобільних та стаціонарних телефонів);                                                                                                                                                                                   
  2. 2. для зв'язку із менеджером центру обслуговування, звертайтесь за наступними телефонами   або напишіть на електронну скриньку Вашої філії.                                                                                                                                                                                                              
  3. 3. сторінка у соціальній мережі Facebook; (у приватні повідомлення).    

Пам‘ятайте про важливість дотримання рекомендацій Міністерства охорони здоров’я України.

Здоров‘я вам та вашим близьким!

Підключитися
(Голосів: 21) Рейтинг: 3.4 з 5