Захист від DDoS атак

Захист від DDoS атак

Захист від атак об'ємом до 350 Гб/сек

Захист від DDoS атак

Реагування на близько 100 видів DDoS-атак

Захист від DDoS атак

Час реагування на атаку – від 3 секунд

Захист від DDoS атак

Постійне оновлення бази знань атак

Захист від DDoS атак

Тарифікація не залежить від об`єму та типу атак

Захист від DDoS атак

Послуга працює на мережі оператора і не потребує додаткового обладнання

Захист від DDoS-атак

Допоможемо захистити ваш бізнес від розподілених атак на відмову в обслуговуванні (DDoS-атаки)

Захист від DDoS-атак розміром до 350 Гбіт за секунду

Під час DDoS-атаки хакери наповнюють сайт паразитним трафіком для виведення з ладу онлайн ресурсів, аби заблокувати доступ до них користувачів. DDoS-атака знижує якість сервісу і репутацію бренду, в той самий час призводить до відтоку клієнтів та втрати доходу. Кількість та об’єм DDoS атак у світі невпинно зростає. Відповідно до звіту Verisign швидкість атак в середньому зросла на 26% до 14.1Гб/с за перший квартал 2017 року. Найчастіше жертвами атак стають представники фінансового сектору, онлайн торгівлі та постачальники програмного забезпечення.  Рішення захисту від Укртелеком призначене для виявлення, очистки або блокування шкідливого трафіку, допомагаючи вашому бізнесу залишатися завжди онлайн.

Як працює захист від DDoS

Трафік, який надсилає зловмисник на клієнта Укртелеком з мережі Інтернет (1) та легітимний трафік інтернет користувачів (2) надходять на граничний маршрутизатор Укртелеком (3), який виконує перенаправлення трафіку по командам з комплексу AntiDDoS. Трафік користувача, який потребує очистки (4), маршрутизується на систему очистки AntiDDoS (5), після очистки від зловмисної складової потрапляє до клієнта (7). Легітимний трафік направляється напряму до клієнта (6).

Завдяки архітектурі операторського рівня система AntiDDoS не потребує встановлення додаткового обладнання або програмного забезпечення на стороні клієнта. Послугою може скористатися будь який клієнт Інтернет Укртелеком  і обрати один з трьох режимів роботи:

               Преміум - Весь трафік від Граничного Маршрутизатора в сторону клієнта проходить завжди через систему очистки AntiDDoS, це дозволяє реагувати на атаку в рекордно короткий термін від 2 до 10 секунд.

               Стандарт - За відсутності атаки трафік клієнта проходить напряму до його обладнання оминаючи систему захисту. В разі наявності атаки трафік клієнта автоматично направляється на систему очистки до закінчення атаки. Реакція в цьому випадку становитиме від 3 до 12 хвилин.

               Базовий - За відсутності атаки трафік клієнта проходить напряму до його обладнання оминаючи систему захисту . В разі наявності атаки, клієнт сам ідентифікує наявність атаки і звертається в Укртелеком для включення захисту. Увімкнення захисту відбувається інженером Укртелеком впродовж 60 хвилин. Після активації захисту  трафік клієнта проходить через систему очистки.

 

Для захисту клієнтів, Укртелеком використовує рішення операторського рівня - програмно апаратний комплекс AntiDDoS8000 Huawei, який здатний протягом 2 секунд реагувати на DDoS-атаки.

Технології аналізу великих даних дозволяють системі розпізнавати більше 60 типів схем навантаження, формуючи розроблену Huawei систему захисту від ботнет-атак програмного рівня.

Як клієнт може контролювати роботу захисту

Оскільки в більшості режимів система знешкодить атаку автоматично, клієнти не відчують змін на своїй мережі. Проте інформацію про всі аномалії та атаки з їх параметрами клієнт отримує у вигляді email повідомлень та побачить на порталі в онлайн режимі. Управління та звітність, орієнтовані на клієнта, підвищують безпеку системи.

 

Приклади візуалізації звітності

 

За додатковою інформацією звертайтесь за номером: 0-800-506-807

Підключитися
(Голосів: 56) Рейтинг: 3.7 з 5

Бізнес практика

Захист від DDoS атак

DDoS набирає сили: де шукати ліки

Протидія атакам з якими компанії стикаються у кіберпросторі.

Ознайомитися